miércoles, 10 de febrero de 2016


9 febrer 2016

EXPOSICIONS BARCELONA
JOSÉ LUIS CEÑA A LA GALERIA JORDI BARNADAS
bonart

Primera exposició individual a Barcelona de José Luis Ceña, malagueny que viu a Madrid des dels 18 anys. “Miradas” es podrà veure a la Galeria Jordi Barnadas del 4 al 26 de març del 2016.

Impressionats per les seves obres premiades als diferents certàmens de pintura on s’ha anat presentant des de ben jove, la galeria Jordi Barnadas va tenir l’oportunitat de donar-lo a conèixer el 2013 i des de llavors ha anat participant en diferents exposicions col·lectives.

La pintura de Ceña s’inscriu en una generació de pintors que vol aprofundir en la tradició i no renega del passat però que a la vegada incorpora tècniques actuals, com reflexos o tonalitats que sols pot captar la càmera fotogràfica.

L’ús del color fortament contrastat i la seva pinzellada ràpida i valenta donen força a la seva obra, que sembla voler anar molt més enllà de la figuració.
La figura femenina és gairebé sempre present, donant un toc intimista, càlid i suggeridor que captiva a l’espectador.

ººº

09 de febrero 2016EXPOSICIONES BARCELONA
JOSÉ LUIS CEÑA EN LA GALERÍA JORDI BARNADAS
bonart

Primera exposición individual en Barcelona de José Luis Ceña , malagueño que vive en Madrid desde los 18 años. " Miradas " se podrá ver en la Galería Jordi Barnadas del 4 al 26 de marzo de 2016.

Impresionados por sus obras premiadas en los diferentes certámenes de pintura donde se ha ido presentando desde muy joven, la galería Jordi Barnadas tuvo la oportunidad de dar a conocer en 2013 y desde entonces ha ido participando en diferentes exposiciones col · lectivas.

La pintura de Ceña inscribe en una generación de pintores que quiere profundizar en la tradición y no reniega del pasado pero que a la vez incorpora técnicas actuales, como reflejos o tonalidades que sólo puede captar la cámara fotográfica.

El uso del color fuertemente contrastado y su pincelada rápida y valiente dan fuerza a su obra, que parece querer ir mucho más allá de la figuración.
La figura femenina es casi siempre presente, dando un toque intimista, cálido y sugerente que cautiva el espectador.